מגלים פתאום כתם רטיבות על קיר הסלון ולא ברור מאיפה הגיע? רטיבות כתוצאה מנזילה יכולה להיראות באזור אחר ממקור הנזילה. אם נזילה נוצרת באזור הברז, כנראה שתראו את הרטיבות בקרבתו ואז קל לאתר את המקור. אם הנזילה נוצרה בחלק סדוק של הצנרת העוברת בקיר, לרוב המים יזרמו והכתם יווצר במקום אחר. לכן, איתור נזילות הוא תחום באינסטלציה שנדרשת בו מומחיות וכלים מתאימים. צריכים איתור נזילות בראשון לציון? לא בהכרח האינסטלטור שפותח לכם סתימה במקלחת הוא הכתובת. חשוב לפנות לכזה שמתמחה בתחום. חברת ש.ש. יסודות היא חברת אינסטלציה ושיפוצים המבצעת גם איתור נזילות בראשון לציון בכלים החדישים ביותר שיש בתחום.

איתור נזילות בראשון לציון – מקור פנימי או חיצוני

כאמור, איתור נזילות בראשון לציון ובכלל דורש התמחות בתחום, ניסיון רב וכלים מתאימים. נזילות יכולות בגדול לקרות משני גורמים עיקריים: ממקור חיצוני כמו גשם במצב שיש סדק בקיר או בעיה באיטום הגג, או ממקור פנימי כמו סדק בצנרת. במיוחד בבניה ישנה, רטיבות יכולה להיווצר משני הגורמים, הן הצנרת והן סדק בקיר או בתקרה. כשהמקור הוא הצנרת בעל המקצוע שיפתור את הבעיה לאחר איתור מקור הנזילה הוא אינסטלטור שיחליף את חלק הצינור הפגום. אם מקור הרטיבות הוא חיצוני יש לבצע תיקון של הקיר ועבודת איטום. רוצים למצוא חברת שגם מבצעת איתור נזילות בראשון לציון וגם תבצע את התיקון הן כשנדרש איטום והן כשנדרשת החלפת צינור? חברת ש.ש. יסודות היא הכתובת.

מהם הכלים בהם משתמשים לאיתור נזילות?

בעבר, על מנת לאתר נזילות היה צורך לשבור חלקים בקיר בו התגלתה הרטיבות, אך עד שהגיעו למקור הבעיה כמעט לא נשאר קיר… היום, למזלנו, יש דרכים יעילות שמאפשרות איתור וגם תיקון הצנרת ללא הרס. כלי אחד הוא מצלמה תרמית. זו מצלמה מיוחדת הקולטת את מידת החום של אזורים ששונים בקיר וממפה בצבעים. אזור הנזילה יהיה קר מסביבתו. כך ניתן לאתר אותו ללא שבירת הקיר אך נדרשת מיומנות וניסיון כדי לקרוא היטב את מיפוי המצלמה. כלי נוסף שמשתמשים בו לצילום הצנרת מבפנים וגם לתיקון עצמו הוא מצלמת סיב אופטי, כשהתיקון מתבצע עם מכשירים זעירים המוחדרים לצנרת יחד איתה. גיליתם כתם רטיבות בקיר? מחפשים איתור נזילות בראשון לציון? חברת ש.ש. יסודות עומדת לרשותכם.