גיליתם כתם רטיבות לא ברור על הקיר או התקרה? לא כדאי לדחות את הטיפול מתוך הנחה שאולי יעלם מעצמו. תקלות שקשורות במים, וגם תקלות בכלל, לא נעלמות אלא רק מתגברות עד שאין ברירה אלא לטפל כאן ועכשיו. אם אתם גרים בתל אביב כנראה שכבר נתקלתם בתופעה של רטיבות שאינכם יודעים מה המקור משלה. במקרה כזה יש לחפש איתור נזילות בתל אביב. איתור נזילות זו עבודה שצריך ניסיון רב, מיומנות וגם כלים מתאימים כדי להגיע למקור הנזילה. לרוב הכתם יראה במקום אחר מהמקור בגלל זרימת המים. לכן איתור נזילות בתל אביב ובכלל היא עבודת בלשות ממש. חברת ש.ש. יסודות היא חברת שיפוצים ואינסטלציה עם ניסיון של 30 שנה ומבצעת גם איתור נזילות בתל אביב והתמרכז.

מתי לחפש איתור נזילות בתל אביב?

אם אתם רואים כתם, אפילו קטן, מומלץ כבר להיות עם היד על הדופק ולעקוב. לרוב, כפי שאמרנו, הוא לא יחלוף מעצמו. הכתם יכול להגיע משני גורמים. אחד הוא חיצוני: סדק בקיר או בתקרה שאינם אטומים מספיק וגרמו למי הגשם לחלחל וליצור רטיבות. גורם שני קשור למערכת האינסטלציה. בתל אביב בתים רבים עם מערכת אינסטלציה ישנה, מחלידה ושחוקה כך שסדק בצינור דרכו מטפטפים מים ומרטיבים את הקיר הוא אפשרי בהחלט. אינסטלטור אשר איתור נזילות בתל אביב ובכלל הוא המומחיות שלו יאתר את מקור הבעיה ואם היא קשורה לצנרת גם יטפל בה. חברת ש.ש. יסודות תטפל בבעיה גם אם היא קשורה לאינסטלציה וגם אם לאיטום כי היא עוסקת בשני התחומים כמו גם בשיפוצים בכלל.

איך מאתרים נזילה בעיר תל אביב?

כאמור, איתור נזילות דורש קודם כל ניסיון ומיומנות והרבה מאוד סבלנות. בנוסף יש להשתמש בכלים חדשניים שמאפשרים לאתר את הנזילה ללא הרס. חפשו שירות של  איתור נזילות בתל אביב שעושה שימוש בכלים כמו מצלמה תרמית. מצלמה תרמית קולטת את מידת החום של אזורים ומתרגמת אותה לצבעים. כך ניתן למצוא אזור מעבר לקיר שהוא קר יותר. קור הוא סימן שכך שישנה נזילה מוגברת באזור. כלי נוסף הוא מצלמת סיב אופטי שאיתה ניתן לצלם את הצנרת מבפנים וע"י החדרתה עם כלים זעירים ניתן להחליף חלק צינור פגום. יש לכם כתם עקשן? ש.ש. יסודות מבצעת איתור נזילות בתל אביב בצורה מהירה ויעילה וללא הרס.