שיפוץ שירותים ומקלחת

חדר האמבטיה הוא חדר בו אנו מכינים את עצמנו לקראת היום החדש או נרגעים ומתארגנים לקראת שינה. בין אם מדובר במקלחת מרעננת או אמבטיה מרגיעה, חשוב שחדר האמבטיה יכלול את כל מה שנחוץ לנו, שהחלל יהיה מאורגן ומעוצב  וגם שמערכת האינסטלציה תפעל כפי שצריך. חדר אמבטיה הכולל שירותים ומקלחת או חדר שירותים ומקלחת מופרדים הם חדרים הדורשים תשומת לב מיוחדת בגלל הסביבה הלחה והחמה. שיפוץ שירותים ומקלחת משדרג באופן משמעותי את איכות ורמת החיים. ניתן לבצע שיפוץ שירותים ומקלחת שהוא חלקי או שיפוץ מלא. בכל מקרה חשוב לפנות לקבלן המתמחה בכך. חברת ש.ש. יסודות בהנהלת הקבלן שי ששון עוסקת בשיפוצים ובכל הקשור לאינסטלציה כך שהשיפוץ נעשה לשביעות רצון הלקוחות.

שיפוץ שירותים ומקלחת – לא רק קרמיקה חדשה

לרוב אנו פונים לעשות שיפוץ שירותים ומקלחת מסיבות עיצוביות יותר מאשר מסיבות פונקציונליות ורק כשהשיפוץ מתחיל מגלים שהשיפוץ הנדרש הוא מקיף יותר. במיוחד בדירות ישנות מומלץ, אם כבר חשבתם על שיפוץ שירותים ומקלחת, לבצע החלפה של מערכת האינסטלציה. היום החומרים מהם עשויה הצנרת עמידים משמעותית לעומת החומרים בהם השתמשו לפני 30-40 שנה כך שההחלפה תחזיק למשך שנים. מעבר לכך כדאי להתייעץ עם הקבלן או המעצב אם ישנו בריצוף, החיפוי והכלים הסניטריים שאתם קונים. היום ישנו מגוון רחב משל אפשרויות, עיצובים, גדלים וחומרים. קבלן המתמחה בשיפוץ חדרי אמבטיה ידע לייעץ לכם ולכוון.

איך לבחור קבלן לשיפוץ?

שיפוץ שירותים ומקלחת צריך להיות מסודר ומאורגן. לכן כדאי לפנות לקבלן המתמחה בשיפוצים בכלל ובאינסטלציה. בחירת חברה המתמחה גם בשיפוצים באופן כללי וגם באינסטלציה תחסוך את הצורך למצוא בעל מקצוע לכל תחום: אינסטלטור, רצף, חשמלאי וכו'. כך אתם יכולים להיות בראש שקט ולדעת שכל חלקי השיפוץ מאוגדים יחד. חשוב לבחור קבלן מורשה הרשום בפנקס הקבלנים. כך אתם יודעים שהוא נמצא בפיקוח המדינה. כאמור בחרו קבלן המתמחה בכל מרכיבי השיפוץ. בדקו את המחיר שהוא מציע, כיצד בנויה הצעת המחיר, האם היא מסודרת, ברורה ומראה על שקיפות. בדקו מה הלו"ז לביצוע העבודה ואם ניתן חפשו המלצות. רוצים לחדש ולשפץ את חדר השירותים והמקלחת? חברת ש.ש. יסודות תבצע עבודה מקצועית ומהירה.

חדר האמבטיה בכל בית מהווה את החדר האינטימי והמרגיע ביותר. לא מעט אנשים אשר נכנסים לחדר האמבטיה, מתמסרים לרוגע ולשלווה האופפים את החדר המדובר ובעיקר רוצים להנות מרחצה מפנקת. לכן, רבים מעוניינים לשפץ את חדר האמבטיה שלהם ולהעניק לו את המראה הדקורטיבי ביותר ובד בבד, לאפשר לו לשרת אותם בצורה המפנקת והטובה ביותר. אם אתם תוהים אודות שיפוץ מקלחת, כיצד כדאי לכם לעשות את זה ובמי כדאי לכם לבחור עבור ביצוע העבודה, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

שיפוץ מקלחת- מה חשוב לדעת?

חשוב מאוד לדעת שחדר האמבטיה מהווה את אחד החדרים המורכבים ביותר בבית לשיפוץ. למעשה מדובר על חדר שבו מים וחשמל נפגשים ועל כן, יש צורך לשפץ אותו בצורה מקצועית ויסודית וזאת בכדי שהוא לא יהווה סכנה כלשהי למשתמשים בו וכן שלא יגרום לכם לצרות בעתיד. על אף שמדובר על חדר קטן יחסית, הרי שבכדי לשפץ אותו יש צורך באנשי מקצוע רבים לרבות חשמלאי, רצף, נגר, אינסטלטור ועוד.  חשוב לדעת כי שיפוץ חדר האמבטיה כולל גם חלקים גלויים וגם חלקים נסתרים, כאשר הנסתרים נוגעים לתשתיות של החדר והגלויים נוגעים לעיצוב.

מה כולל תהליך שיפוץ מקלחת?

תהליך שיפוץ מקלחת יכלול כאמור כמה שלבים חשובים: שלב הצנרת והאינסטלציה מהווה שלב חשוב ביותר בתהליך שכן, המטרה היא שהצנרת תחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן ועל כן, יש לפר את הריצוף ולחדש את מערכת האינסטלציה. התשתית תכלול צנרת אשר מוליכה את המים החמים וצנרת שמוליכה את המים הקרים וכן תשתית ביוב שתוליך את המים המלוכלכים לביוב. חשוב לדעת כי כיום ניתן למצוא סוגים שונים של צנרת ויש לבחור את האיכותית ביותר. כמובן שיש להתקין אותה בצורה מקצועית על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. מעבר לצנרת כדאי לחדש ריצוף וכן לעסוק בכל מה שקשור לכלים הסניטריים. יש לבחור בין שילוב של מקלחון לאמבטיה או רק אחד מהם וכמובן שיש לבחור את סגנון העיצוב לחדר.

שיפוץ מקלחת מהווה ללא ספק עבודה למומחים בתחום בלבד ועל כן, אם אתם רוצים לשפץ את המקלחת שלכם, צרו קשר עם ש.ש יסודות בע"מ.

שיפוץ מקלחת מחיר

כאשר מדובר על שיפוץ הבית, ניתן לבחור בשיפוץ חלקי או מלא. חלק משיפוץ הבית יכלול כמובן את שיפוץ חדר האמבטיה שלכם. לא מעט אנשים מעוניינים לשפץ את חדר האמבטיה שלהם ולהפוך אותו לחדר דקורטיבי, מרשים ובעיקר נוח, נעים ומפנק. חשוב מאוד לדעת כי בכדי לשפץ את חדר האמבטיה בצורה הטובה ביותר, יש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. כמובן שיש להקדיש מראש תקציב עבור שיפוץ זה. אם אתם תוהים אודות שיפוץ מקלחת מחיר בכדי להבין איזה תקציב אתם צריכים להקדיש לנושא, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

מה צריך לדעת על שיפוץ חדר אמבטיה?

עוד טרם אתם תוהים אודות שיפוץ מקלחת מחיר, כדאי שתדעו כמה דברים חשובים: ראשית כל, שיפוץ חדר האמבטיה כולל את הרובד הנסתר ואת הרובד הגלוי. כלומר, אם כבר החלטתם לשפץ את חדר האמבטיה שלכם, בכדי שלא ייווצרו בו בעיות שונות במהלך הזמן, לא כדאי להקדיש את הליך השיפוץ רק לפן הדקורטיבי והאסתטי של חדר זה וכדאי מאוד להחליף את הצנרת ואת התשתיות. לא פעם מדובר על צנרת ותשתיות מאוד ישנים ועל כן החלפה שלהם בחדשים מהווה דבר חשוב. מעבר לכך כמובן שחשוב לעסוק בבחירת ריצוף לחדר האמבטיה, בחירת אריחים, כאשר חשוב מאוד שהם יתאימו לתנאי החדר ויהיו עמידים מפני לחות ומים. מעבר לכך, יש לבחור במקלחון או באמבטיה או בשילוב של שניהם וזאת בהתאם לגודל החדר וכמובן שיש לבחור בכלים סניטריים מתאימים ובכל דבר אחר שקשור לחדר זה.

לגבי שיפוץ מקלחת מחיר, חשוב מאוד לדעת שהמחיר ישתנה בהתאם לפרמטרים שונים לרבות: מהו היקף השיפוץ אשר תבחרו בו, האם השיפוץ כולל גם את הצנרת או רק שיפוץ דקורטיבי, איזה כלים סניטריים בחרתם ועוד. כמובן שחשוב לבחור באנשי מקצוע אשר ידוע שיש להם ותק וניסיון בתחום וכן כי ידוע כי הם אמינים ומקצועיים. גם אם אנשי מקצוע לא מספיק מקצועיים הציעו לכם מחיר זול יותר, בהחלט לא כדאי להתפתות למחיר הזול שכן, לא פעם הזול הוא היקר ותמצאו את עצמכם בטווח הרחוק יותר משלמים ביוקר.

אם אתם מחפשים את אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור שיפוץ מקלחת, צרו קשר עם ש.ש יסודות בע"מ.