מאז שנות השמונים הפך הגבס לחומר בניה נפוץ מאוד. אין כמעט בניה חדשה בה לא נעשה שימוש בגבס. עבודות גבס במרכז יכולות לכלול מגוון סוגים של שימוש בגבס, הן בבתים פרטיים והן בעסקים ומשרדים. לגבס כמה תכונות שהופכות אותו לנוח מאוד לשימוש ואפשר לקחת אותו למקומות שונים בגלל הקלות והגמישות שלו. למרות קלות הבניה בו ואולי דווקא בגללה, עבודות גבס במרכז ובכלל צריך לבצע בעל מקצוע המומחה בתחום כי נדרשת עבודה יסודית כולל גימורים איכותיים. קלות החומר היא גם החולשה שלו ואם לא עושים בגבס שימוש נכון ומעמיסים משקל מתאים עלולות להיווצר בעיות. לכן, עם עבודות גבס במרכז לא מתפשרים. ש.ש. יסודות היא חברת שיפוצים ואינסטלציה בעלת ניסיון של שלושים שנה מאחוריה פרויקטים רבים של עבודות גבס במרכז.

עבודות גבס במרכז – למה זה כ"כ נפוץ?

עבודות גבס במרכז ובכלל נכללות היום כמעט בכל עבודת בניה. אילו יתרונות יש לגבס? בניה בגבס נעשית באמצעות לוחות גבס שמאוד נוח להשתמש בהם. בניית קיר גבס תהיה מהירה וקלה הרבה יותר מבניית קיר בטון או לבנים. הגבס הוא חומר קל שניתן לעצב אותו בהתאם לצורך. כך הגבס משמש למשל לכיסוי צנרת מיזוג אויר או חשמל והנמכת תקרה במקומות בהם יש צורך בכך. עבודות גבס במרכז כוללות שימוש בגבס לחלוקה מחדש של חללים. כאשר רוצים הסלון גדול ורוצים לחלק אותו וליצור חדר נוסף עושים זאת באמצעות מחיצת גבס. ישנו שימוש רב בגבס למטרות בידוד. בחברות רבות מתקינים תקרה אקוסטית מגבס בגלל יכולתו לספוג רעשים. התכונות של חומר קל, גמיש, המגיע בלוחות וגם מבודד הופכות את הגבס לפופולארי מאוד.

עבודות גבס לעיצוב ואסתטיקה

עבודות גבס במרכז כוללות בניה למטרות אסתטיות נטו. כחלק מהעיצוב המודרני והמינימליסטי משתמשים בגבס ליצירת נישות וכוורות עליהן מניחים חפצי נוי או ספרים במקום לקנות ולתלות כוורת או ספריה. יש הבונים מגבס ארון טלויזיה שלם. קרניזים ופרופילים מגבס מהווים פעמים רבות חלק מהגימור ותורמים למראה אלגנטי ואסתטי יותר. מחפשים חברה מקצועית ואמינה לביצוע עבודות גבס במרכז? ש.ש. יסודות עומדת לרשותכם בכל שאלה או בקשה.