גבס הוא חומר קל משקל, בעל יכולת ספיגה כך שהוא משמש כמבודד מעולה והוא גמיש ונוח ליצירת מבנים בצורות ובגדלים שונים לכן משתמשים בו היום למגוון רחב של מטרות, פונקציונליות וגם אסתטיות ועיצוביות. עבודות גבס תקרה הוא אחד מסוגי עבודות הגבס המוכרים. תקרה עשויה מגבס היא למעשה הנמכת תקרה. עבודות גבס תקרה כוללות הצמדת לוח גבס אל התקרה המקורית כך שהוא מהווה שכבת תקרה חיצונית נוספת. בין אם אתם מחפשים עבודות גבס תקרה או דווקא עבודות אחרות כמו בניית קיר גבס, מומלץ לפנות למומחים בתחום. חברת ש.ש. יסודות מבצעת מגוון עבודות שיפוצים ואינסטלציה כולל מגוון רחב של עבודות גבס.

מתי צריך עבודות גבס תקרה?

תקרת גבס משמשת למגוון מטרות. אחת המטרות הנפוצה בעיקר במשרדים וחברות היא תקרה אקוסטית. כיוון שהגבס הוא חומר מבודד הוא קולט היטב את הרעשים במשרד. כך רעשים חזקים נשמעים חלשים יותר ורעשים חלשים אך מציקים, מה שנקרא קקופוניה, מוחלשים במידה משמעותית ולא נשמעים כמעט. מטרה שניה לביצוע עבודות גבס תקרה היא ליצירת תאורה שקועה או נסתרת ולמטרות אסתטיות כמו יצירת קרניזים או הדגשת אזור מסוים, למשל פינת האוכל אשר התקרה הנמוכה מגדירה אותה בתוך חלל המטבח והסלון. מטרה מוכרת אחרת היא להסתרת  מערכות שונות המותקנות מעליה כמו מערכת צינורות במיזוג מרכזי. ההסתרה יכולה להיות גם של פגמים או אפילו צבע של התקרה המקורית שרוצים לשנות.

סוגים של תקרות גבס

אבחנה ראשונה בין עבודות גבס תקרה הוא האם זו תקרה אקוסטית או לא. כאשר זו תקרה אקוסטית ישנם שני סוגים הקשורים לאופן הבניה: תקרה פריקה העשויה מאריחים ותקרה לא פריקה העשויה מלוחות גבס. תקרות פריקות נפוצות יותר במשרדים ועסקים כי בהן ניתן להוציא אריח לתיקון תקלה נקודתית. אבחנה נוספת היא בסוג הגבס. לרוב, במיוחד בבתים, הבניה תהיה עם לוחות גבס לבנים רגילים. במבני ציבור יש לעיתים עבודות גבס תקרה עם לוחות ורודים חסיני אש או לוח גבס ירוק העמיד למים במקומות המועדים לרטיבות. עם עבודות גבס תקרה יש באמת לקחת בחשבון את הרגישות של הגבס לרטיבות כמו גם לכך שאינו יכול לשאת משקלים גדולים מדי. לכן, עם עבודות גבס תקרה פנו לש.ש. יסודות המומחים בתחום.

עבודות גבס תקרה

עבודות גבס בסלון גלריה

חלוקת החלל בצורה חכמה ויעילה היא משמעותית  מאוד ליצירת איכות חיים. חלוקת חלל אינה רק אופקית אלא יכולה להיות גם אנכית בבתים עם תקרה גבוהה. דרך לניצול גובהו של חלל הסלון כאשר ישנה תקרה גבוהה הוא באמצעות בניית גלריה. גלריה היא מעין קומת ביניים, מפלס נוסף היכול שמש למטרות שונות כמו חלל עבודה או סטודיו, אזור משחקים לילדים או אחסון. בחיפוש עבודות גבס בסלון גלריה ניתן לראות סוגים שונים של גלריות בהן יש גם שימוש בגבס, בעיקר לקירות הנוספים לגלריה. עבודות גבס בסלון גלריה דורשות תכנון, ניסיון ודיוק כדי שהמבנה נוצר יהיה בטיחותי ויוכל לשאת משקלים מתאימים. חברת ש.ש. יסודות מבצעת בין היתר עבודות גבס בסלון גלריה כמו גם עבודות גבס נוספות ושיפוצים בכל סדר גודל.

מה כוללות עבודות גבס בסלון גלריה?

עבודות גבס בסלון גלריה כוללות בתוכן שימוש בחומרים נוספים מלבד גבס. גלריה דורשת קודם כל קונסטרוקציה עליה תונח רצפת הגלריה. הקונסטרוקציה תהיה מעץ או מתכת, וגם הרצפה עצמה תהיה לרוב מעץ בדומה לדקים בחצר. מעבר לכך יש לדאוג לכל הדרוש לאזור מגורים כמו חיבור לחשמל, מים, חלונות, דלתות ועוד. עבודות גבס בסלון גלריה יכללו כאמור קירות גבס באמצעותם יהיה ניתן לתחום חללים בתוך הגלריה אם היא מתפרשת על פני שטח גדול יחסית. כאשר גלריה נבנית בבניין רעפים לרוב החלל מצומצם ואז ייבנו מעט קירות גבס שישמשו לעיצוב וחיזוק. שימוש נוסף שנעשה בגבס הוא לתקרה החדשה שתחת הגלריה. בניית הגלריה הופכת את תקרת המבנה המקורית לתקרת הגלריה ולחלל התחתון יש להתקין תקרה אחרת שפעמים רבות נבנית מגבס.

גבס – מגוון שימושים בסלון ובכלל

אם תרשמו בגוגל עבודות גבס בסלון גלריה תקבלו לא רק מבני גלריות שעליהן דיברנו אלא גלריות של תמונות עם שלל עבודות גבס בסלון. עבודות גבס בסלון גלריה יכללו תקרות גבס צפות עם תאורה שקועה או נסתרת, קרניזים הנפוצים מאוד היום בבניה חדשה, נישות, כוורות וארונות טלויזיה מגבס וכמובן קירות גבס לחלוקה מחודשת של החלל. אנו בש.ש. יסודות מבצעים מגוון עבודות גבס לבתים פרטיים ועסקים ועוסקים בשיפוצים ואינסטלציה מעל 30 שנה. יש לכם שאלה? מוזמנים לפנות.